• STRONA GŁÓWNA
  • SESJA
    • wizerunkowa
    • polaroidy
    • aktorska
    • sportowa
    • voucher
  • OPINIE
  • FAQ
  • BLOG
    • studio / lokalizacja
    • plener
    • okiem fotoreportera
    • porady dla fotografa
    • prawo w fotografii
    • testy sprzętu
  • PROJEKT
    • Silverheart
  • KONTAKT
      ZDJĘCIA PORTRETOWE WARSZAWA
      ZDJĘCIA PORTRETOWE WARSZAWA
      • STRONA GŁÓWNA
      • SESJA
        • wizerunkowa
        • polaroidy
        • aktorska
        • sportowa
        • voucher
      • OPINIE
      • FAQ
      • BLOG
        • studio / lokalizacja
        • plener
        • okiem fotoreportera
        • porady dla fotografa
        • prawo w fotografii
        • testy sprzętu
      • PROJEKT
        • Silverheart
      • KONTAKT

      Przed wydarzeniem.

        Praca zaczyna się od uzyskania informacji od agencji fotograficznej o wydarzeniu. Mam przyjemność pracować od kilku lat dla Agencji Fotograficznej Fotonews.

           Należy zacząć od podstawowych rzeczy takich jak sprzęt fotograficzny, laptop, telefon oraz mobilny internet. Te rzeczy zawsze mam przy sobie w pracy. Zawsze przed wyjazdem sprawdzam czy baterie są naładowane, obiektywy czyste, czy mam zapasowe karty pamięci itp. W czasie wydarzenia sytuacje szybko się zmieniają i nie mam czasu na dodatkowe sprawdzanie sprzętu czy wymianę rozładowanego akumulatora.

      W drodze na wydarzenie.

           W zależności od rodzaju wydarzenia, czy jest ono z zakresu showbiznesu np. premiera filmu czy wydarzenie polityczne, zwykle jestem godzinę albo dużo wcześniej gdy wymaga tego organizator. Ułatwia to rozeznanie się na miejscu w sytuacji, odebraniu akredytacji czy poddaniu się procedurom bezpieczeństwa  np. sprawdzenie torby przez BOR czy przez inne służby.

      Warto po drodze sprawdzić szczegóły danego wydarzenia, co jest istotne, czego możemy się spodziewać. Czasami warto już po drodze wykonać parę zdjęć, które będą wstępem do całego materiału zdjęciowego z wydarzenia i przesłaniu go do agencji.

      Fotografujemy.

            Gdy znajdziemy się już na wydarzeniu, w właściwym miejscu i czasie, zaczyna się właściwa praca. Zawsze dostosować się należy do ogólnych reguł panujących w danym miejscu czy zaleceń organizatora wydarzenia. Czas na wykonanie zdjęć jest różny, od paru minut do możliwości fotografowania przez całą imprezę. Wszystko zależy od wcześniejszych ustaleń.

      Co dalej?

            W zależności od rangi wydarzenia, wykonane zdjęcia wraz z opisem trafiają do agencji, gdzie dalej są dostępne dla mediów. Należy zdjęcia wysłać czasami już w czasie trwania wydarzenia lub po jego zakończeniu. Najlepiej gdy są one wysłane niezwłocznie. Na tym kończy się praca nad danym materiałem zdjęciowym.





      @Fotozawodowiec Wszelkie prawa zastrzeżone | Powered by: dhosting.pl | Fonia

      Zarządzaj zgodami plików cookie

      Używam plików cookie, aby poprawić stronę, treści dostosowane do potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknij przycis „Akceptuj” wyraźisz zgodę na wykorzystywanie plików cookie.

      Funkcjonalne Zawsze aktywne
      Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
      Preferencje
      Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
      Statystyka
      Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
      Marketing
      Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
      Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
      Zobacz preferencje
      {title} {title} {title}