• STRONA GŁÓWNA
  • OFERTA
    • wizerunkowa
    • polaroidy
    • aktorska
    • sportowa
    • voucher
  • OPINIE
  • FAQ
  • BLOG
    • prawo w fotografii
    • okiem fotoreportera
    • plener
    • studio / lokalizacja
    • porady dla fotografa
    • testy sprzętu
  • PROJEKT
    • Silverheart
  • KONTAKT
      ZDJĘCIA PORTRETOWE WARSZAWA
      ZDJĘCIA PORTRETOWE WARSZAWA
      • STRONA GŁÓWNA
      • OFERTA
        • wizerunkowa
        • polaroidy
        • aktorska
        • sportowa
        • voucher
      • OPINIE
      • FAQ
      • BLOG
        • prawo w fotografii
        • okiem fotoreportera
        • plener
        • studio / lokalizacja
        • porady dla fotografa
        • testy sprzętu
      • PROJEKT
        • Silverheart
      • KONTAKT

      Sesja na linkedin Warszawa – dla kogo?

      Osoby publiczne, gwiazdy show biznesu czy liderzy dużych firm są stale na świeczniku. W obecnych czasach nieposzlakowana opinia już nie wystarczy. Równie istotny jest teraz wygląd zewnętrzny. Sesje zdjęciowe są najlepszym rozwiązaniem dla osób pragnących pokazać się z jak najlepszej strony. Nie od dziś wiadomo, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie, które nieodzownie związane jest z ludzką aparycją.

      Dzięki profesjonalnym zdjęciom wizerunkowym , można pokazać światu nie tylko twarz, ale swój sukces. Dobrze zrobiona fotografia potrafi ukazać osobowość i charakter pozującego, a przez to wywrzeć szczególne wrażenie na odbiorcy i wzbudzić jego sympatię.

      Świat biznesu rządzi się swoimi prawami. Liczą się tutaj nie tylko umiejętności. Aby odnieść sukces w branży biznesowej, należy się jeszcze wybić ponad przeciętność. Idea sesji biznesowej powstała z myślą szczególnie o młodych przedsiębiorcach,  zakładających swoją pierwszą firmę. Jako, że coraz więcej osób decyduje się na działalność gospodarczą, konkurencja na rynku jest ogromna. Chcąc odnieść sukces w danej branży, trzeba się wyróżnić na tle pozostałych. Dzięki sesji biznesowej, można w atrakcyjny i oryginalny sposób pokazać swoją działalność i pozyskać pierwszych klientów. Sesja biznesowa działa tutaj jak reklama. Otwiera drzwi do świata interesu, zwiększa szansę na powodzenie. Przykładowa sesja w studio na kolorowym tle:

      Zdjęcia portretowe Warszawa
      sesja biznesowa Marka w studio
      Zdjęcia portretowe Warszawa
      sesja wizerunkowa: Sebastian Misiuk –prezenter


      Profesjonalna sesja fotograficzna na LinkedIn to kluczowy krok w budowaniu skutecznego i wpływowego profilu zawodowego online. Oto kilka powodów, dla których warto zainwestować w profesjonalne zdjęcia na LinkedIn:

      1. Pierwsze wrażenie biznesowe: Twój profil LinkedIn to wizytówka biznesowa, a pierwsze wrażenie ma ogromne znaczenie. Profesjonalne zdjęcia typu headshot nadają profesjonalny charakter Twojemu profilowi, co jest istotne, gdy chcesz zwrócić uwagę pracodawców, rekruterów czy potencjalnych klientów.
      2. Wiarygodność i zaufanie: Profesjonalne zdjęcia sprawiają, że jesteś bardziej wiarygodny w oczach innych użytkowników LinkedIn. Ludzie często decydują czy chcą się z Tobą połączyć czy zaprosić do współpracy na podstawie tego, jak prezentujesz się na zdjęciu profilowym.
      3. Rozpoznawalność: Unikalne, profesjonalne zdjęcie może pomóc w budowaniu rozpoznawalności. W tłumie innych profili zwrócisz uwagę pracodawców i potencjalnych współpracowników, co jest kluczowe w konkurencyjnym środowisku biznesowym.
      4. Osobista marka zawodowa: LinkedIn to doskonałe miejsce do budowania swojej osobistej marki zawodowej. Profesjonalne zdjęcia pomagają w przekazywaniu swoich wartości, umiejętności i ekspertyz.
      5. Przyciąganie uwagi innych: Pracodawcy i rekrutrzy często przeglądają profile na LinkedIn w poszukiwaniu potencjalnych kandydatów. Profesjonalne zdjęcie zwiększa atrakcyjność Twojego profilu, co z kolei zwiększa szanse na zauważenie i zaproszenie do rozmowy o pracę.
      6. Skuteczność działania w internecie: LinkedIn to platforma oparta na sieciach zawodowych. Profesjonalne zdjęcia sprawiają, że inni użytkownicy chętniej łączą się z Tobą, a efektywność twojego networking’u rośnie.

      Przykładowa w studio na czarnym tle:

      Sesja wizerunkowa Warszawa
      sesja biznesowa Łukasza
      Zdjęcia portretowe Warszawa
      sesja biznesowa: Macieja w studio
      Sesja wizerunkowa Warszawa
      sesja wizerunkowa fotografa Piotra Pulchnego

      Zdjęcia portretowe Warszawa
      sesja headshots: Mirosław Jękot – aktor
      akto Krzysztof Janczak
      Adam- aktor


      Przykładowa sesja wizerunkowa na szarym tle:

      sesja wizerunkowa Katarzyny Dowbor dla mediów
      Zdjęcia portretowe Warszawa
      sesja wizerunkowa Kaśki ZDROWAśki
      Zdjęcia portretowe Warszawa
      sesja biznesowa w studio


      Jakość zdjęć

      Zdjęcia realizowane są pełnokarkowymi aparatami o matrycy 30 megapikseli. Przekonać się jak wysoka jest szczegółowość takich zdjęć można przekonać się na spotkaniu i samemu zobaczyć przykładowe zdjęcia. Poniżej przykład zdjęcia wizerunkowego w czarno bieli:

      Sesja wizerunkowa Warszawa
      Sesja wizerunkowa Warszawa


      Jak przygotować się do sesji?

      Realizację sesji fotograficznej poprzedza szereg przygotowań, dotyczących zarówno przyszłego modela jak i fotografa. Dzięki nim obie strony mogą się lepiej poznać, co przekłada się na późniejszą współpracę.

      Elementy poprzedzające sesję:

      •  rezerwacja terminu – każda sesja zdjęciowa musi być wcześniej zarezerwowana. Można tego dokonać zarówno telefonicznie jak i mailowo. Dane kontaktowe znajdą Państwo w zakładce Kontakt.
      •  wywiad – sesję fotograficzną poprzedza szczegółowy wywiad z klientem. Dzięki niemu mogę poznać przyszłego modela oraz dowiedzieć się, jakie są jego oczekiwania. Rozmowa przed sesją stanowi niezwykle ważny element mojej pracy, bowiem zrozumienie potrzeb klienta oraz jego późniejsze zadowolenie ze zdjęć są dla mnie priorytetem.
      •  wybór miejsca sesji – decyzję o miejscu realizacji sesji fotograficznej pozostawiam klientowi. Zdarza się, że osoby zgłaszające się do mnie, mają własną wizję sesji wizerunkowej i oczekują konkretnych efektów. Moim zadaniem jest sprostanie wymogom klienta, dlatego zawsze biorę pod uwagę jego sugestie. W przypadku, gdy zleceniodawca nie ma własnych pomysłów, to ja proponuję miejsce realizacji sesji, dopasowując je indywidualnie do klienta. Najczęściej jest to studio, firma klienta bądź plener.
      •  dobór garderoby – decyzja dotycząca stroju na sesję należy do klienta. Zaznaczę jednak, że wybór garderoby do zdjęć jest bardzo ważny, wpływa bowiem na efekt końcowy.

       

      • pakiet start
      • PLN26945 min
      • 1 zdjęcie z retuszem
      • zdjęcia na 1 tle
      • czas: 30 min
      • galeria zdjęć online do wyboru
      • nieograniczone prawa do zdjęć
      • dodatkowe zdjęcie 250 zł
      • REZERWACJA
      • pakiet sesja
      • PLN5991 h
      • 3 zdjęcia z retuszem
      • zdjęcia na 2 tłach
      • czas: 1 h
      • galeria zdjęć online do wyboru
      • nieograniczone prawa do zdjęć
      • dodatkowe zdjęcie 149 zł
      • REZERWACJA
      • makijaż do sesji
      • PLN2501 h
      • usługa na życzenie
      • makijaż dostosowany do: charakteru sesji, typu urody
      • poprawki makijażu w trakcie sesji
      • opcjonalna stylizacja włosów - dodatkowa opłata 99 zł
      • REZERWACJA


      Dane kontaktowe:

      Konrad Koczywąs – fotoreporter Agencji Fotograficznej Fotonews 

      e-mail: sesja@fotozawodowiec.com.pl    

      zamów: +48 459 259 550

      Adres studia: ul. K. Warszewickiego 3 lok. 118,  02-063 Warszawa

      Jak dojechać? 

      Wygodnie od stacji metra Politechnika tramwajem (linia: 15,35) na przystanek: Raszyńska.


      Formularz kontaktowy:


        Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych


        sesja na linkedin warszawa
        @Fotozawodowiec Wszelkie prawa zastrzeżone | Powered by: dhosting.pl

        Zarządzaj zgodami plików cookie

        Używam plików cookie, aby poprawić stronę, treści dostosowane do potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknij przycis „Akceptuj” wyraźisz zgodę na wykorzystywanie plików cookie.

        Funkcjonalne Zawsze aktywne
        Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
        Preferencje
        Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
        Statystyka
        Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
        Marketing
        Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
        Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
        Zobacz preferencje
        {title} {title} {title}