Czy restauracji opłaca się zamówić zdjęcia kulinarne?

Czy restauracji opłaca się zamówić zdjęcia kulinarne?

Czy możliwy jest zwrot inwestycji w zdjęcia kulinarne?

Do napisania paru słów na temat zdjęć kulinarnych skusiło mnie wiele rozmów z restauracjami, dostawcami cateringu itp. Zawsze się zastanawiają jaki jest sens wydać pieniądze na zdjęcia, co z tego będą mieć.

Odpowiedź jest bardzo prosta: przyciągnie to większą liczbę klientów. Aktualnie najpierw oglądamy, potem czytamy tekst czy szczegóły dotyczące danego produktu. Tak samo jest z potrawami czy produktami spożywczymi. Odpowiednia fotograficzna prezentacja dań restauracji, efektów pracy szefów kuchni są ukoronowaniem tych działań. Klienci najpierw jedzą oczami, potem smakują.

Zdjęcia produktów czy usług są bardzo ważnym elementem całej prezentacji firmy, miejsca czy restauracji, a najważniejsze samych ludzi, którzy tworzą dane miejsce.

Czy inwestycja się zwróci?

Na pewno tak, badania rynku pokazują, że profesjonalne zdjęcia skuteczniej przyciągają klientów niż zdjęcia wykonane telefonem komórkowym. Klienci także odbierają dane miejsce w sposób profesjonalny.  Wszelkie działania reklamowe, prowadzone na własnej stronie internetowej czy mediach społecznościowych opierają się głównie na prezentacji zdjęcia wraz z krótką informacją. To właśnie zjecie jest głównym nośnikiem i na nim odbiorcy najbardziej skupiają uwagę.

Przykładowa realizacja dla Sushi Bar Plac Unii 1 w Warszawie:

 

 

Share Post :

More Posts

4 Comments

  • Kasia
    8 czerwca 2016 at 5:53 am 

    Świetnie, dzięki!

  • fotozawodowiec
    1 czerwca 2016 at 5:50 pm 

    tak, zapraszam do zakładki kontakt i pojawi się okno gdzie podajemy swój adres e-mail

  • Kasia
    1 czerwca 2016 at 9:44 am 

    Witam, czy jest możliwość dodania się do mailingu?

  • Beata
    5 maja 2016 at 5:32 pm 

    Mysle ze warto, jednak człowiek je również “oczyma” 😉

Dodaj komentarz

error: Zdjęcia monitorowane cyfrowo, zakaz kopiowania bez zgody autora.