zdjęcia kulinarne Warszawa
Zdjęcia kulinarne są szczególnym rodzajem fotografii. Mają na celu prezentację dania w najlepszy sposób. Najpierw jemy oczami, potem zamawiamy. Dlatego dobre zdjęcia są wizytówką każdej firmy gastronomicznej.
Fotografia kulinarna – do kogo adresowana jest moja oferta?
Profesjonalna sesja fotograficzna dla restauracji to kluczowy element skutecznej strategii marketingowej. Oto kilka powodów, dla których warto zainwestować w profesjonalne zdjęcia dla restauracji:
W skrócie, profesjonalna sesja fotograficzna dla restauracji nie tylko podnosi jakość marketingu wizualnego, ale również wpływa na postrzeganie marki, zwiększa atrakcyjność menu i zyskuje uwagę klientów zarówno online, jak i offline. To inwestycja w sukces i reputację gastronomicznego biznesu.
Jak wygląda sesja kulinarna?
Przed sesją omawiam z klientem najważniejsze kwestia – jakich oczekuje efektów, na co powinienem zwrócić szczególną uwagę, co wyeksponować. Podczas sesji staram się wydobyć z dania to czego klient oczekuje, na bodźce klientów odziała najlepiej: wyraziste kolory składników dania, bukiety zapachu, które wprawiają w ruch wyobraźnię klienta, która podsyca tylko wyobrażenia na temat smaku dania.
Sesje można zorganizować w lokalu lub w studio. Zdjęcia kulinarne to nie tylko zdjęcia dań, ale także zdjęcia wizerunkowe: personelu, kucharzy. Bardzo miło jest zobaczyć, kto wykonuje dania i taki kucharz reprezentuje restauracje.
Czy restauracji opłaca się zamówić zdjęcia kulinarne? Zdecydowanie tak. Badania rynku pokazują, że profesjonalne zdjęcia skutecznie przyciągają klientów niż zdjęcia wykonane telefonem komórkowym. Przy dobrej fotografii potraw – klienci nie zwracają uwagi na cenę, ale na jakość potraw, co przekłada się na profesjonalny odbiór lokalu względem konkurencji. Strona internetowa dzięki takim zdjęciom zyskuje na atrakcyjności, w mediach społecznościowych – wstawienie zdjęcia wraz z opisem, nie tylko podniesie atrakcyjność oferty lokalu, ale jednocześnie wspomoże w dotarciu do większej liczny odbiorców. To właśnie fotografia kulinarna wpływa na lepsze wyniki sprzedażowe produktów, jednocześnie pozytywnie wpływa na większa ilością wizualnych bodźców na klientów. Dzięki temu nawet nie pamiętając nazwy lokalu, skojarzy on jego lokalizację z zdjęciem potrawy i wymusi ona na nim interakcję czyli poszukiwanie lokalu.
.Fragment zdjęć kulinarnych: sushi zrealizowane w lokalu:
Przykładowe zdjęcia dla restauracji:
Przykładowe zdjęcia owoców:
Dane kontaktowe:
Konrad Koczywąs – fotoreporter Agencji Fotograficznej Fotonews
e-mail: sesja@fotozawodowiec.com.pl
kom: + 48 459 259 550
Studio fotograficzne jest drugim domem fotografa. Dlatego sesje wizerunkowe, biznesowe i inne dla klientów realizuje w Studio67 w Warszawie.
Adres studia: ul. Krzysztofa Warszewickiego 3 lok. 118, 02-063 Warszawa
Jak dojechać?
Wygodnie od stacji metra Politechnika tramwajem (linia: 15,35) na przystanek: Raszyńska.