FAQ

Czy muszę mieć doświadczenie, by zrealizować dla siebie sesje?

Absolutnie nie! Moi klienci pochodzą z różnych środowisk, a większość z nich nigdy wcześniej nie robiła sesji zdjęciowej. Nie musisz więc nic wiedzieć o modelowaniu lub fotografii, aby wziąć w niej udział. Zatrudniasz profesjonalnego fotografa, który sprawi, że będziesz wyglądać oszałamiająco, więc zostawiasz realizację zdjęć mi.

Ile kosztuje sesja?

Ze względu na zindywidualizowany charakter usług nie jestem w stanie podać szacunkowej wysokości wydatków na nasze usługi i produkty. Każdy klient jest inny i różne są jego potrzeby.

Czy mogę zarezerwować sesje w weekend?

Tak, możesz! Opłaty za sesje są takie same niezależnie od tego, czy sesja portretowa odbywa się w dni powszednie czy w weekendy, ale dodatkowa opłata jest dodawana za sesje portretowe odbywające się w święta. Należy pamiętać, że moja dostępność w weekendy jest bardzo ograniczona i może istnieć dłuższa lista oczekujących, jeśli chcesz zorganizować sesję zdjęciową w sobotę lub niedzielę.

Jak długo trwa sesja?

Sesja trwa w zależności od rodzaju zdjęć i potrzeb klienta. Zwykle sesje trwają dwie godziny.

Kiedy zobaczę zdjęcia z sesji?

Twoje zdjęcia będą dostępne do wyboru już w dniu sesji w systemie Zalamo. Gotowe zdjęcia od chwili wyboru, są gotowe w ciagu 7 dni roboczych, w razie potrzeb może być krótszy termin.

Kto ma prawa do wykonanych zdjęć?

Otrzymasz licencję na wykorzystanie zdjęć do użytku osobistego (udostępnianie zdjęć znajomym i rodzinie w mediach społecznościowych itd.). Zachowuje prawa autorskie do wszystkich wykonanych zdjęć. Zakup praw majątkowych do wykonanych zdjęć jest dodatkową opcją w zależności potrzeb i celu zdjęć.

Czy jest możliwość otrzymać odbitki, wydruki zdjęć z sesji?

Tak, korzystam w profesjonalnego dostawcy odbitek i wydruków w różnych rozmiarach. Dodatkowe akcesoria np pudełka, pendrive są dostępne dla każdej sesji. Szczególnie polecam wydruki do domu w większym formacie, np 50×70 lub większym. Taki wydruk jest wspaniałą pamiątka sesji czy prezentem dla osoby bliskiej.

Jak zarezerwować termin sesji?

Rezerwacji można dokonać telefonicznie lub mailowo, po wcześniejszym sprawdzeniu dostępności terminu.

Dane do kontaktu: e-mail: kontakt@fotozawodowiec.com.pl       kom.: +48 507 089 418

Czy możliwe jest spotkanie z fotografem?

Oczywiście. Jeśli chcą Państwo porozmawiać o sesji zdjęciowej, serdecznie zapraszam. Przy gorącej kawie lub herbacie omówimy szczegóły sesji. Odpowiem na każde Państwa pytanie. Pokaże przykładowe sesje, odbitki, wydruk wielkoformatowe.

Jakiego sprzętu używam?

Pracuję na zawodowym sprzęcie firmy Nikon. Ten profesjonalny sprzęt daje mi gwarancję, że zdjęcia, które wykonuję są wysokiej jakości.

Na życzenie klienta istnieje możliwość wykonania zdjęć aparatem o matrycy 36 MP, która zapewnia niewiarygodną szczegółowość i jakość obrazu. Przekłada się to szczególnie na jakość odbitek czy wydruków wielkoformatowych.

Czy zdarzyło się, że sesja została odwołana przez fotografa?

Taka sytuacja nigdy nie miała miejsca. Jestem zawsze do dyspozycji klienta. W razie zdarzeń nieprzewidzianych/losowych, za Państwa zgodą realizację zlecenia przekażę zaprzyjaźnionym zawodowym fotoreporterom/fotografom. Jak dotąd nigdy jednak nie korzystałem z takiej konieczności.

Czy można otrzymać więcej zdjęć z sesji niż to przewiduje oferta?

Tak. Korzystam z wygodnego systemu obsługi sesji Zalamo, gdzie klient samodzielnie wybiera najlepsze ujęcia oraz decyduje o ostatecznej liczbie fotografii, którą chce otrzymać z sesji. Ma możliwość zamówić dodatki jak pudełka, opakowania, odbitki czy wydruki do swojego domu lub na prezent.

Sposób obsługi platformy pokazany jest na filmie:

Jeśli się pojawią inne pytania zapraszam do pozostawienia wiadomości, chętnie odpowiem.

Do zobaczenia! 

FAQadmin
error: Zdjęcia monitorowane cyfrowo, zakaz kopiowania bez zgody autora.

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl